Szaunázás, vagyis egészségmegőrzés énidőben

szaunázás

Szaunázás

Mindnyájan megérdemlünk egy kis pihenőidőt, amikor kedvünkre lazíthatunk, elnyújtózhatunk és elmélyedhetünk a saját gondolatainkban. Mindezt remekül megtehetjük szaunázás közben és még az egészségünk is sokat javul a használatától. Jótékony hatásainak egyike, hogy immunvédelmet elősegítő anyagok szabadulnak fel a szervezetünkben, így ellenállóvá válunk a fertőzésekkel és a megbetegedésekkel szemben.

A felfűtött szaunából a hideg vizes zuhany alá állni egyfajta pozitív stresszt jelent a hormonrendszernek, ezáltal erősödik, edződik, felfrissül. A szaunázás elősegíti a méreganyagok és a salakanyagok távozását, kiválóan regenerál és bőrsejt megújító hatású.

Megóvhatjuk a bőrünk feszességét, rugalmasságát, fiatalságát. Bármilyen testhelyzetben használhatjuk, ahogy nekünk a legkényelmesebb. Ha úgy kívánjuk, akkor töltsünk bent 10-15 percet egymás után 2-3 alkalommal, beiktatva az igényünknek megfelelő hosszúságú pihenő időket. A szaunázást mindig hideg vizes zuhanyzás vagy hideg vizes merülő medence használata kövesse!

Print Friendly, PDF & Email