Hogy tud ma Budapesten kitűnni egy fodrászat?

A76 fodrászat

A76 fodrászat

Ha egy olyan vállalkozásba vágjuk a fejszénket, amelynek léteznek konkurenciái, mindenképp egyedi, más módon kell végeznünk a tevékenységet, mint a többiek. Mi a helyzet az olyan általános szolgáltatásokkal, mint a kozmetikus, vagy épp egy fodrászat? A szabály itt is érvényes: ha valaki sikert akar aratni, csinálja másképp! Az A76 fodrászatban (0620 505 5052; 1062 Andrássy út 76.) például csak női fodrászok dolgoznak. Ők az első barber shop, melynek csapatát kizárólag hölgyek alkotják. Mi fontos még? Az elérhetőség.

A leendő vendégek könnyedén találjanak a helyszínre, és zökkenőmentesen tudjanak kapcsolatot létesíteni az ott dolgozókkal. Elengedhetetlen napjainkban, hogy egy szolgáltatásokat nyújtó vállalkozás rendelkezzen weboldallal. A vendégek így nem csupán telefonon, de az interneten is könnyen időpontot foglalhatnak. Természetesen több vendéget vonz, ha elkészített munkákat tárnak a látogatók elé.

Ha egy vendég látja, mit várhat az adott helytől, és azzal elégedett, nagyobb eséllyel dönt amellett, hogy ellátogat oda. Minden szolgáltatást mutassunk meg! A barber shopoknál maradva, ha valaki például borbély, ajánlott feltüntetni, hogy abban a barber shopban nem csupán hajat és szakállat vágatni lehet, de szakállat festetni is. Így egy vendég, aki elégedett egy szolgáltatással –adott esetben vágással – máshol, de kiegészítő szolgáltatásra is vágyik, amit ott nem kap meg, ez esetben a festést, üzletet válthat.

Egyre nagyobb divat minél személyesebbé tenni az üzleti profilunkat, és nem kizárólag szakmai jegyeket feltüntetni egy-egy leírásban. Az emberek szeretnek minél többet tudni arról, hogy ki az az ember, aki egy-egy szolgáltatás mögött áll. Természetesen minden embernél egyedi, hogy mennyi személyes dolgot oszt meg a külvilággal, de az emberi természet kíváncsi. Például mit csinál a szabadidejében a borbély, ha épp nem hajat vág? Teremtsünk kapcsolatot az ügyfelekkel, ez a siker egyik kulcsa. Wolf Gábor marketing gurut idézve, „Nem elég jól végezünk a dolgunkat, jól is kell kommunikálni.”